Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~blackmoondev | użytkownik

imię i nazwiskoRobert Podgorski adresPoznań zarejestrowany30.01.2008 @23:16:01 ostatnio na stronie06.12.2011 @10:31:25

Portofio - http://blackmoondev.com
Designerblog - http://designerblog.pl
Ilustracje i Concept Art (blog) - http://ilustracje-conceptart.blogspot.com
Perfect Pixel Art (blog) - http://perfectpixelart.blogspot.com


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwdesignerblog.pl
digarty25 komentarze234 posty na forum16

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ToBeOhnest    22.04.2009 @15:05:01
dzieki

co do Bingo, to uslyszalem, ze z zalozenia powinna byc 'bardziej serowa'

o gustach sie nie dyskutuje.

Pozdrawiam
_______
Wolę skręta niż przemoc...
~lookazzz    22.04.2009 @14:50:50
No, powiem tak.
Trzeba robić pod klienta jak sie robi na zlecenie.
Im bardziej się go słucha tym szybciej jest projekt zakończony.
Oczywiście nie we wszystkim.
Branża prawnicza z założenia jest nudna. Więc nie zamierzałem cudu wymyślać i głebszych przemyśleń.
Miało być profesjonalnie i użytecznie.

Dzieki za komenta.
Fajne rysunki.
~eminet    22.04.2009 @14:11:36
Aha, ok
~maxbielecki    22.04.2009 @11:53:36
hustawke-mowisz?

Fakt moze i to tak wygladac-nie mam nic przeciwko.
Na pewno beda kogos na niej wieszac.
~Takeda    20.04.2009 @08:37:01
dzięki
_______
"Gdy cię mają wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, zanim przyniosą "
~Siersciak    06.04.2009 @19:30:44
dzieki
~bananowski    16.03.2009 @20:26:33
oj no wiem, wiele mogłem zrobić lepiej następnym razem :D
dzięks.
~Kosunio    15.03.2009 @08:52:08
Dzięki za odwiedziny i konstruktywny komentarz
~88grzes    09.03.2009 @15:15:32
thx
_______
POAA!!
~duth    04.02.2009 @11:56:29
dzięki!
~brsc    04.02.2009 @10:35:42
myślałem że jak dodam palce czy coś podchodzące pod dłoń jeszcze bardziej zrobi z niego postać człekopodobną. ale dziękuje za ocenę
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt